eobuwie.pl

W ramach współpracy z MSCG firma eobuwie.pl pozyskała liczne dotacje – od wsparcia na opracowanie innowacyjnych produktów, przez wdrożenie wyników prac badawczych po dofinansowanie na rozwój własnego Centrum B+R i promowanie produktów na rynkach zagranicznych.

332937,50 PLN

Wartość dofinansowania

475 625 PLN

Wartość projektów

1

Liczba obsługiwanych projektów

Beneficjent: eobuwie.pl

Branża: Branża odzieżowo-obuwnicza

Zrealizowane projekty:

  • Wsparcie w zakresie technologii informacyjno – komunikacyjnych

Cele projektów:

  • Wdrożenie systemu B2B do automatyzacji procesów biznesowych z Partnerami

Historia eobuwie.pl pokazuje odwagę w przełamywania utartych schematów i śmiałość w błyskawicznym wdrażaniu nowych technologii.

Eobuwie.pl przebyło długą drogę – od pomysłu rozwijanego na zapleczu niewielkiego lokalnego sklepu do pozycji lidera segmentu. W chwili obecnej firma prowadzi sprzedaż online w 15 krajach Europy, a stacjonarnie w ponad 20 sklepach- działających w ultranowoczesnym formacie.

W 1996 r. założyciele firmy otworzyli swoje pierwsze stacjonarne sklepy obuwnicze. W 2006 r. Grupa rozpoczęła sprzedaż online, której wartość już w 2010 r. przewyższyła wartość sprzedaży w sklepach tradycyjnych. W celu przygotowania się do dalszego rozwoju działalności Grupa rozbudowywała infrastrukturę logistyczną, wynajmując w 2011 r. nową powierzchnię magazynową.

Grupa rozpoczęła ekspansję międzynarodową od Czech, gdzie uruchomiła działalność w 2013 r., następnie w 2014 r. zainaugurowała działalność na Słowacji, a w 2015 r. w Niemczech i Rumunii.  Kolejnymi krajami były Węgry, Ukraina oraz Bułgaria w 2016 r. W 2014 r. Grupa rozpoczęła sprzedaż marki własnej Creole, a następnie w 2016 r. marek Sergio Bardi i Eva Minge. W tym samym roku firma uruchomiła także pierwsze własne centrum logistyczne. W 2016 r. miała również miejsce inwestycja Grupy CCC w Spółkę.

https://www.eobuwie.com.pl

Rezultaty projektów

Głównym celem projektu było wdrożenie systemu B2B umożliwiającego automatyzację procesów biznesowych z Partnerami np. zamówień, dostaw, wysyłek, rozliczeń. Innowacyjny system pozwolił na eliminację obiegu dokumentów papierowych. 

Projekt był istotnym elementem budowy pozycji firmy eobuwie.com na rynku. Pozwolił na pełną integrację systemów informatycznych firmy z systemami partnerów biznesowych, co było kluczowe dla utrzymania dynamicznego wzrostu skali działalności firmy.

Inne przykłady z branży

Pozostałe Case Study